Úspěšná série příběhů Řemeslo nenahradíš láká k obrazovkám stále více diváků

Série krátkých dokumentů ukazující příběhy inspirativních a úspěšných řemeslníků s názvem Řemeslo nenahradíš se od března s malou přestávkou objevuje napříč stanicemi skupiny Prima a ukazuje, že řemeslo není ostuda a má opravdu „zlaté dno“. Série o tom přesvědčila i diváky, což dokazuje narůstající sledovanost.

„Je vidět, že diváky zákulisí ze života nadšených řemeslníků zaujalo. Atraktivní a inspirativní téma, které boří zavedené mýty o jednotlivých řemeslech v hlavách mladých, ale i v hlavách jejich rodičů, přitáhlo také partnery pořadu,“ říká Stanislav Knotek, ředitel Prima DOMA Media. „Tím hlavním se stala společnost ČEZ Prodej. Řemeslo jako takové je nedílnou součástí našeho života, výsledky práce řemeslníků nás obklopují všude kolem a ovlivňují každý den kvalitu našeho života. Jsme rádi, že naši partneři svým citem pro společenskou odpovědnost toto aktivně vnímají,“ dodává Knotek.

Jednotlivé díly pořadu můžete sledovat i online na www.remeslonenahradis.cz.

Společnost Prima DOMA MEDIA zastřešuje hobby segment FTV Prima. Do jejího obchodního portfolia patří televizní pořady RECEPTÁŘ PRIMA NÁPADŮ, Libovky Pepy Libického, Řemeslo nenahradíš a online projekty, jako jsou ceskykutil.cz, primanapady.cz, primarady.cz a primadoma.tv, sjednocené pod portálem primadoma.cz.

Posted in Tiskové zprávy and tagged , , .